Microsoft Office 365 Hallgatói Neptun Oktatói Neptun

Tejel a Disznó!

Pályázati felhívás a legrosszabb reklámok újragondolására. A legjobb újraértelmezés 100 000 Ft-ot ér!


Az Aranydisznó-díj alapítója, a Bistro Reklámügynökség pályázatot hirdet a legrosszabb reklámok újragondolására. Az Aranydisznó egyik fő célja felhívni a figyelmet a reklámszakma elöregedésére, és esélyt adni a fiatal kreatívoknak, hogy megmutathassák tehetségüket.

November 29-én az Akvárium Klubban osztották ki az Aranydisznó-díjakat a Bistro Reklámügynökség és az Index által meghirdetett reklámmoslék verseny győzteseinek. A 2010 és 2012 között Magyarországon megjelent reklámok megmérettetésén hét kategóriában, három-három jelöltre szavazhattak a reklámfogyasztók az Aranydisznó facebook oldalán.

Most itt a lehetőség, hogy a kritizálást kreatív ötletelés kövesse, és a 25 év alatti fiatalok megmutassák, hogy ők hogyan népszerűsítenék azokat a termékeket, amelyeknek reklámjai a legrosszabbnak bizonyultak a fogyasztók körében.

A pályázatokat 2013. február 28-ig várják az aranydiszno@bistroreklam.hu e-mail címre. A pályaművekre február 11-től lehet szavazni az Arany Disznó facebook oldalán.

A legtöbb like-ot gyűjtő pályázat beküldője 100 000 Ft pénznyereményben részesül, továbbá a nyertes pályaművet eljuttatják az Aranydisznó-díj nyertes cégének. Ezzel lehetőséget biztosítanak a pályaművek későbbiekben való megvalósulására, azaz egy sikeres, új kreatív generáció megszületésére.

A kiírás elérhető az Aranydisznó facebook oldalán (www.facebook.com/aranydiszno).